pondělí 4. září 2017

12. díl - Bad Romance

 Milý deníčku...
Po dnešním dnu lituji toho, že jsem porušila domácí vězení... Proč?




Dnešek píši již od rána, jelikož měla dorazit Lizie, strýčkova přítelkyně, na kterou se strejda určitě velice těšil. Samozřejmě byl dost nervózní a já byla zase nedočkavá. Ještě nebyla možnost ji poznat osobně. V Roaring Heights bude Lizie prý poprvé v životě.





Jen co on vylezl z koupelny, ona už stála u dveří a zvonila.




Kdo by tušil, že jejich láska dosáhne takových rozměrů. Oba se asi musí vznášet v nebi. Kéž bych někdy pocítila také takovou velkou lásku...










Rozhodně seznamování stálo za to. Jelikož jsou oba upíři a já to už vím, tak jsem se z legrace zeptala, jaké je jejich oblíbené jídlo. Oba dva mají rádi plazmovou skupinu B pozitivní.




Také se milovali, jak jsem si domyslela, v foto budce. Ani nevím, kde se tu jen tak mohla vzít. Že by si ji snad objednali? Rozhodně se zde nejen fotilo.








 Tuto chvíli budou připomínat fotky, které spolu nafotili.
Pak přijelo zmrzlinářské auto, koupili si zmrzku a jeli na koupaliště. Bylo strašné vedro.

A já úplně všechno pozorovala z póza kuchyňských oken. Ha ha. Bylo mi do smíchu, ale nesmála jsem se, stále jsem trčela zavřená doma, domácí vězení je prostě vězení.

Vzhledem k tomu, že jsem neměla co dělat, začala jsem si psát úkoly, sice nebyly na zítra, ale i tak jsem si je napsala.


A pak přišel táta. Rozhodně se nestyděl mi pomoci s úkoly. Bylo to rychlejší, ale co budu ten zbylý čas dělat? Televize, počítač, mobil, vše zakázáno.



Když se schylovalo k večeru, Ryanovi končil kroužek, rozhodla jsem se, že ho vyzvednu. Trvalo mi chvíli, než tátu přemluvím, protože on měl klíče od domovních dveří. "Přeci Ryan už chodí ze školy sám, nikdy si pro něj takhle nechodila", říkal. Naštěstí mě pustil. Takže jsem šla pěšky.




Ale když jsme se právě vraceli domů. zazvonil mi telefon. Ten jsem si tajně šlohla, moje výmluva by byla: "A co kdyby se mi něco stalo? Jak bych si zavolala pomoc?" Volal mi Joseph, že chce ven. No jo, ale když jdete s ním do klubu, kde vás odmítne a ještě vás zatkne policistka, (pravda, já ji vběhla do náruče), budete mít náladu s ním někam jít. Řekla jsem mu, že nemůžu, zaracha mám týden, takže se uvidíme jen ve škole. Ale on mě přemluvil, že zajdeme do zahrad, které nejsou daleko. 

Poprosila jsem Ryana, zda by mě nemohl chránit, kdyby se naši ptali, kde jsem. Naštěstí táta byl někde v čudu, takže by snad na to ani přijít neměl. 

Už byl večer, začalo pršet a Joseph nikde.



Pak jsem ho uviděla a běžela k němu. Joseph Morgan je syn jedné známé paní tady ve městě. Jeho máma je celebrita, takže se s ní asi táta zná.
Počkat, nešel táta zase na večírek?...







A už jsem byla u něho. Chvíli jsme si povídali a já si na něco vzpomněla.

Joseph měl zrovna svátek, tak jsem mu darovala jeden komiks, který jsem si dovezla z dovolené v Číně. Bohužel Joseph odmítnul.

Vlastně co mi chtěl původně říct, to byl taky důvod, proč se chtěl sejít, že chce, abych věděla, že nechce semnou mít nic společného a omluvil se.



Dost mě naštval. Zaracha, odmítne dárek z daleka a ještě se chová jako primadona. "To jsi určitě zdědil po své mámě!", křikla jsem na něj. Po tom všem mě odmítne? Co je to za ubožáka? Tahle slova ho asi dosti ranila. A mě též.






Poslední, co jsem mu řekla: "Vypadáš jako popelnice!". 

Rozhodně jsem si to nenechala líbit. Ale teď na něj stále myslím, nemůžu ho dostat z hlavy. Je všechno líto. Doma žádný poprask nečíhal, takže jsem mohla jít v klidu spát. Ale klidu mi to moc nepřidalo... Bad Romance.
                                            Rita Tomsonová             

Žádné komentáře:

Okomentovat