úterý 8. května 2018

Multiplayer mód je konečně tady! + návod

Zdravím všechny hráče simíků! Už jste se jistě dozvěděli, že právě dnes vyšel multiplayer mód pro TS4. Ovšem není úplně jednoduché uvést mód do provozu, abyste si se svým kamarádem mohli zahrát. Ale věřím v to, že vám tento návod pomůže. :)





Následující návod musí učinit oba hráči. Pozorně sledujte návod, protože určité kroky hostující a client mají rozdílné.

 Jako první si stáhněte Hamachi, to je program, přes který se spojíte s druhým počítačem, za kterým bude sedět vás kamarád, se kterým chcete hrát společně. Po nainstalování ho otevřte. Klikněte na modrý štítek, kde je napsána vaše IP adresa. A dále si ji zkopírujte kliknutím na Copy IPv4 address. Dále pomocí Hamachi spojte počítače s vaším spoluhráčem. (Musíte si předem určit, kdo bude hostovat a kdo bude client, nebo-li "návštěvník"). Jak se spojit? Následujte obrázky...






Hostující hráč musí vytvořit síť - pojmenuje ji a nastaví pro ni heslo.





A client se zase připojí - zadá název a heslo.


A nezapomeňte, že před Hamachi si musíte vypnout bránu Firewall. Zapnutá vám totiž bude bránit ve spojení s druhým počítačem.



Dále si stáhněte tento soubor, který extrahujte pomocí WinRARu, extrahovanou složku vložte do složky Mods, kterou najdete na adrese (na disku C:) Dokumenty > Electronic Arts > The Sims 4 > Mods. Jakmile tuto složku s názvem ts4multiplayer-alpha1 přesunete, otevřte ji a bežte do ts4multiplayer-alpha1 > Scripts > ts4mp > configs. Otevřite soubor server_config.py pomocí poznámkového bloku. Zde uvidíte na prvním řádku text HOST, za ním mezi uvozovkami vložte vaši IP adresu, kterou jste si zkopírovali z Hamachi. Tak jak vidíte na obrázku. Soubor uložte a zavřete.



V třetím kroku jděte do ts4multiplayer-alpha1 > Scripts > ts4mp > core, kde otevřete soubor multiplayer_server.py pomocí poznámkového bloku. Za self.host mezi uvozovky vložte svou zkopírovanou IP adresu, tak jak vidíte na obrázku. Soubor uložte a zavřete.


Nyní podle obrázku přejmenujte soubor server na client. Ale pozor! Tento bod musí udělat pouze hráč, který se připojí do hry jako host. A hostující hráč musí mít tento soubor pojmenován jako "server".



Nyní zapněte hru, založte nový svět. Nebo si zapněte už nějaký vytvořený. Pozor! Váš spoluhráč (client) musí mít úplně ten stejný svět. Stačí mu jednoduše poslat soubor vašeho světa, který si vloží mezi své světy a zapne. Pak vstupte na pozemek a váš spoluhráč musí vstoupit na ten stejný. Hostující musí vždy vstupovat jako první! Dále hostující hráč ve hře musí otevřít konzoli pomocí Ctrl + Shift + C , (tam, kde se píšou cheaty), a vložit příkaz add_client_sims.


Nyní by měl být váš spoluhráč ve hře. Zkuste připojení. Klikněte na simíka a následně interakci Chat a napiště zprávu. Pokud si oba napíšete zprávu navzájem, jse oba ve hře připojeni!
Důležité informace!: 

-Oba hráči musí mít stejnou verzi hry. Hra může být stažená, ale jde hlavně o stejnou verzi.
-Oba hráči musí mít zapnuté stejné dodatky.
-Oba hráči nemůžou hrát za stejného simíka.

Více informací najdete na Discordu tvůrce, kde se musíte přihlásit. Pozvánka zde. Naleznete zde i podporu, či další návody, report bugů atd.


A to je vše. Užijte si hru se svým kamarádem! Za novinkový tým Radim.

Žádné komentáře:

Okomentovat